Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
All in Dynafit
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DrJ" data-source="post: 998356" data-attributes="member: 70614"><p>Jag var själv ganska övertygad om att jag skulle ha Mercury eller Maestrale RS men efter att ha provat dessa + Dalbello vad den nu heter, the One och Cochise så tyckte jag bäst om Cochise av flera anledningar. Först och främst satt den bäst på min fot vilket ju är viktigast. Gillade även flexet, viktskillnaden var mindre än jag trodde (ta med en egen våg så får du se vad pjäxorna verkligen väger) och att kunna byta till alpinsulor är för mig ett stort plus. Bra gångläge men möjligen något sämre än Mercury. Lite skeptisk till linern på Cochise men vi får se. Tycker att tunga som ska på och av verkar lite fippligt men det lär man sig säkert att hantera. Om jag bara nu lyckades ta mig iväg och tura lite också så får vi se hur den fungerar där.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DrJ, post: 998356, member: 70614"] Jag var själv ganska övertygad om att jag skulle ha Mercury eller Maestrale RS men efter att ha provat dessa + Dalbello vad den nu heter, the One och Cochise så tyckte jag bäst om Cochise av flera anledningar. Först och främst satt den bäst på min fot vilket ju är viktigast. Gillade även flexet, viktskillnaden var mindre än jag trodde (ta med en egen våg så får du se vad pjäxorna verkligen väger) och att kunna byta till alpinsulor är för mig ett stort plus. Bra gångläge men möjligen något sämre än Mercury. Lite skeptisk till linern på Cochise men vi får se. Tycker att tunga som ska på och av verkar lite fippligt men det lär man sig säkert att hantera. Om jag bara nu lyckades ta mig iväg och tura lite också så får vi se hur den fungerar där. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
All in Dynafit
Tillbaka
Topp