Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
All-mountain/Backcountry
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 470161" data-attributes="member: 28391"><p>Flytet i puder är bra mycket bättre med BTX jämfört med MTX. Skillnaden på en 08-09 jämfört med en 06-07 är rätt stor. Årets RC är 100% twin med centrerat stance jämfört med 06-07 då den var en direktionell twin med setback.</p><p></p><p>RC är dock fortfarande en rätt styv bräda och jag tror att den kanbli lite väl styv för 68 kg om man nu inte gillar styva brädor. Jag har en svåger som väger runt 60-65 som verkligen gillar RC 161,5. Som vi vet är det ju en smaksak.</p><p></p><p>Annars tror jag att en Lib-Tech Mullet 165 skulle passa väldigt bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 470161, member: 28391"] Flytet i puder är bra mycket bättre med BTX jämfört med MTX. Skillnaden på en 08-09 jämfört med en 06-07 är rätt stor. Årets RC är 100% twin med centrerat stance jämfört med 06-07 då den var en direktionell twin med setback. RC är dock fortfarande en rätt styv bräda och jag tror att den kanbli lite väl styv för 68 kg om man nu inte gillar styva brädor. Jag har en svåger som väger runt 60-65 som verkligen gillar RC 161,5. Som vi vet är det ju en smaksak. Annars tror jag att en Lib-Tech Mullet 165 skulle passa väldigt bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
All-mountain/Backcountry
Tillbaka
Topp