Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
all mountain dam/begagnade salomon lady 2012
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="faktor" data-source="post: 1054897" data-attributes="member: 100123"><p>Hej pistgubbe o tack för svar!</p><p>De verkar som ett par bra skidor, bra med erfarenhet av åkare med samma vikt/längd.</p><p>priset jag fått på ett par Lady (i "mkt bra skick")är hälften av det på Soulmate hos Conrad (iofs helt andra lagg och ny kontra beggad men...) och levererade till dörren. Verkar bra men har inte gigantisk erfarenhet av att köpa/jämföra skidor åt nån annan, därför ville jag kolla om nån härinne satt på erfarenhet av de modellen (ska tydligen vara damversionen av Lord, så erfarenheter av den är också välkomna). Så länge Lady är ett vettigt val och inte oåkbara för åkare med hennes spec så tror jag det är ett stort steg uppåt. Om sen skidorna inte är topp tio spelar nog mindre roll.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="faktor, post: 1054897, member: 100123"] Hej pistgubbe o tack för svar! De verkar som ett par bra skidor, bra med erfarenhet av åkare med samma vikt/längd. priset jag fått på ett par Lady (i "mkt bra skick")är hälften av det på Soulmate hos Conrad (iofs helt andra lagg och ny kontra beggad men...) och levererade till dörren. Verkar bra men har inte gigantisk erfarenhet av att köpa/jämföra skidor åt nån annan, därför ville jag kolla om nån härinne satt på erfarenhet av de modellen (ska tydligen vara damversionen av Lord, så erfarenheter av den är också välkomna). Så länge Lady är ett vettigt val och inte oåkbara för åkare med hennes spec så tror jag det är ett stort steg uppåt. Om sen skidorna inte är topp tio spelar nog mindre roll. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
all mountain dam/begagnade salomon lady 2012
Tillbaka
Topp