Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
All mountain skidor som fortfarande har bra bett i pisten?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jocke_torkelson" data-source="post: 996832" data-attributes="member: 34051"><p>Kan vara att jag är helt off topic för att jag rekomenderar en för bred skida. Men jag vill lägga ett varmt ord för Ski Logick Rock Stars. Har haft dem som enda skida här i Japan en månad. Funkar på hela berget. När det är bottenlöst är den underbar. I pisten blir man förvånad hur kvick den är. Svänger som en slalomskida. Kantgreppet är fantastiskt om du är villig att sätta till. Enda negativa som jag märkt (kan vara att jag är ovan en 5 punkts skida) är när det är ojämn snö. Om man då brakar på och trycker hårt i löst och kommer in i hårt snärtar den till och svänger som en slalomskida. Dock ska man ta till väga att jag är ganska tung (89 kg synnerligen vältränad). Men jag älskar skidan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jocke_torkelson, post: 996832, member: 34051"] Kan vara att jag är helt off topic för att jag rekomenderar en för bred skida. Men jag vill lägga ett varmt ord för Ski Logick Rock Stars. Har haft dem som enda skida här i Japan en månad. Funkar på hela berget. När det är bottenlöst är den underbar. I pisten blir man förvånad hur kvick den är. Svänger som en slalomskida. Kantgreppet är fantastiskt om du är villig att sätta till. Enda negativa som jag märkt (kan vara att jag är ovan en 5 punkts skida) är när det är ojämn snö. Om man då brakar på och trycker hårt i löst och kommer in i hårt snärtar den till och svänger som en slalomskida. Dock ska man ta till väga att jag är ganska tung (89 kg synnerligen vältränad). Men jag älskar skidan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
All mountain skidor som fortfarande har bra bett i pisten?
Tillbaka
Topp