Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
All mountain skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JOACKIMSvenzon" data-source="post: 1084305" data-attributes="member: 159542"><p>Tja!</p><p></p><p>Jag ska ut och resa om ett par veckor och är djupt intresserad av att handla nya skidor. Jag kommer att åka till Alperna, där det både kommer att vara offpist- och piståkning. Därför behöver jag ett par lagg som fungerar bra i alla förhållanden. Jag är just nu mest intresserad av Dynastar Cham 87 (87cm i midja), årsmodell 2017 med längden 181 cm. Har dessutom kollat en del på Rossignol Soul 7 (107cm i midja), men enligt många recensioner är de för tunga och breda i pisten. Har ni några andra förslag på skidor för min kropp?</p><p></p><p>Längd: 183cm</p><p>Vikt: 74kg</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JOACKIMSvenzon, post: 1084305, member: 159542"] Tja! Jag ska ut och resa om ett par veckor och är djupt intresserad av att handla nya skidor. Jag kommer att åka till Alperna, där det både kommer att vara offpist- och piståkning. Därför behöver jag ett par lagg som fungerar bra i alla förhållanden. Jag är just nu mest intresserad av Dynastar Cham 87 (87cm i midja), årsmodell 2017 med längden 181 cm. Har dessutom kollat en del på Rossignol Soul 7 (107cm i midja), men enligt många recensioner är de för tunga och breda i pisten. Har ni några andra förslag på skidor för min kropp? Längd: 183cm Vikt: 74kg [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
All mountain skidor
Tillbaka
Topp