Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
All mountain vs freeride
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="supercross" data-source="post: 1138874" data-attributes="member: 49234"><p>Blizzard Brahma är en trevlig och allround skida som är åt det styvare hållet, funkar bra i pisten. Det var dock några år sedan jag testade dem. vad jag förstår har Blizzard uppdaterat dem och gjort de mer lättåkta.</p><p>Rustler har jag inte åkt, men den har fått ganska bra kritik vad jag har läst. Tror dock att den är mjukare än Brahma och mer offpist betonad.</p><p></p><p>Två andra tips som kan vara värt att kolla på är Elan Ripstick 96 och Nordica Navigator 90.</p><p>Ripstick 96 är en lätt skida som ändå håller för tuff åkning medan Navigator 90 är grym i pisten men som inte gör bort sej vid sidan om heller men inte lika bra som Enforcer 93.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="supercross, post: 1138874, member: 49234"] Blizzard Brahma är en trevlig och allround skida som är åt det styvare hållet, funkar bra i pisten. Det var dock några år sedan jag testade dem. vad jag förstår har Blizzard uppdaterat dem och gjort de mer lättåkta. Rustler har jag inte åkt, men den har fått ganska bra kritik vad jag har läst. Tror dock att den är mjukare än Brahma och mer offpist betonad. Två andra tips som kan vara värt att kolla på är Elan Ripstick 96 och Nordica Navigator 90. Ripstick 96 är en lätt skida som ändå håller för tuff åkning medan Navigator 90 är grym i pisten men som inte gör bort sej vid sidan om heller men inte lika bra som Enforcer 93. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
All mountain vs freeride
Tillbaka
Topp