Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Alla Bummare togheter i valdisere!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Beijan" data-source="post: 84643" data-attributes="member: 14365"><p>Nu är vi många som söker boende och nya crews att åka med i vinter. Men om vi som inte har några bummare polare hemifrån slår ihop våra bags och skapar ett eget crew så tror jag det kommer bli ganska så nice... Vi är ju några stycken här på freeride , det märks. Jag har booende men behöver personer att slaffa med. Hör av er för säsongen närmar sig...</p><p>MVh Calle Nobel AKA Beijan</p><p>070 37 44 105</p><p>beijan_nobel@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Beijan, post: 84643, member: 14365"] Nu är vi många som söker boende och nya crews att åka med i vinter. Men om vi som inte har några bummare polare hemifrån slår ihop våra bags och skapar ett eget crew så tror jag det kommer bli ganska så nice... Vi är ju några stycken här på freeride , det märks. Jag har booende men behöver personer att slaffa med. Hör av er för säsongen närmar sig... MVh Calle Nobel AKA Beijan 070 37 44 105 beijan_nobel@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Alla Bummare togheter i valdisere!
Tillbaka
Topp