Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Alla dessa "utan hjälm" reportage..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="la_grave" data-source="post: 993741" data-attributes="member: 29415"><p>Varför är hela Freeride full av hycklande nymoralister (Enligt forumreglerna får man inte länka till porr. Vaför inte det om man talar om vad länken får? Porr är tillåtet och något många människor - förmodligen fler än de som åker skidor - gillar att ta del av.). Om inte ÅS skulle skriva ut att en känd skidåkare gillar att röka på är det kass journalistik. Om (tex) föräldrar inte vill att deras barn ska röka på (varför de nu ska begränsa sina barns liv på det sättet?) får de väl se till att vara bättre förebilder, och framförallt inte frånsäga sig sitt föräldraansvar och dumpa det på ÅS eller liknande.</p><p></p><p>För några år sedan censurerade PSL Lykke Li när hon i en intervju sa att det var skönt att ta MDMA (det är ju sant - MDMA är skönt att ta). Det blev ett litet ramaskri. Var är vi på väg när vuxna människor inte ska få uttala (och ta ansvar för) för de åsikter de har?</p><p></p><p>Jag åker med hjälm, utan ryggskydd, med lavinutrustning (men inte när jag är i Åre och åker pist - gud förbjude). Brukar tom ha förstaförband i ryggsäcken och tar LSD när jag får tillfälle. Det är mina val.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="la_grave, post: 993741, member: 29415"] Varför är hela Freeride full av hycklande nymoralister (Enligt forumreglerna får man inte länka till porr. Vaför inte det om man talar om vad länken får? Porr är tillåtet och något många människor - förmodligen fler än de som åker skidor - gillar att ta del av.). Om inte ÅS skulle skriva ut att en känd skidåkare gillar att röka på är det kass journalistik. Om (tex) föräldrar inte vill att deras barn ska röka på (varför de nu ska begränsa sina barns liv på det sättet?) får de väl se till att vara bättre förebilder, och framförallt inte frånsäga sig sitt föräldraansvar och dumpa det på ÅS eller liknande. För några år sedan censurerade PSL Lykke Li när hon i en intervju sa att det var skönt att ta MDMA (det är ju sant - MDMA är skönt att ta). Det blev ett litet ramaskri. Var är vi på väg när vuxna människor inte ska få uttala (och ta ansvar för) för de åsikter de har? Jag åker med hjälm, utan ryggskydd, med lavinutrustning (men inte när jag är i Åre och åker pist - gud förbjude). Brukar tom ha förstaförband i ryggsäcken och tar LSD när jag får tillfälle. Det är mina val. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Alla dessa "utan hjälm" reportage..
Tillbaka
Topp