Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Alla dessa "utan hjälm" reportage..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 993747" data-attributes="member: 1008"><p>Ok Åke, du har givetvis rätt till din åsikt. Men med ditt argument så måste jag nästan citera mig själv tidigare här i tråden.</p><p>Tar du inga som helst onödiga risker någonsin? Kör för fort, kör om en bil när det inte är dubbelfiligt, använder hjälm jämt när du cyklar, kör broddar på skorna vintertid etc?</p><p></p><p>Det är jättedumt, ja rent av idiotiskt att inte bära hjälm. Men det är fortfarande varje vuxen individs egna val.</p><p></p><p> [USER=29149]@iller[/USER]: Jag ber om ursäkt om min formulering var lite klumpig. Jag läste och förstod precis vad du skrev. Jag ville helt enkelt bara vara övertydlig i min ironi. Jag är helt för den modellen vi har i Sverige när sjukvård bekostas oavsett vad som hänt/gjorts (förutom i fallet med den skjutna rånaren och dylikt, han hade dom lika gärna skitigt i att behandla...).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 993747, member: 1008"] Ok Åke, du har givetvis rätt till din åsikt. Men med ditt argument så måste jag nästan citera mig själv tidigare här i tråden. Tar du inga som helst onödiga risker någonsin? Kör för fort, kör om en bil när det inte är dubbelfiligt, använder hjälm jämt när du cyklar, kör broddar på skorna vintertid etc? Det är jättedumt, ja rent av idiotiskt att inte bära hjälm. Men det är fortfarande varje vuxen individs egna val. [USER=29149]@iller[/USER]: Jag ber om ursäkt om min formulering var lite klumpig. Jag läste och förstod precis vad du skrev. Jag ville helt enkelt bara vara övertydlig i min ironi. Jag är helt för den modellen vi har i Sverige när sjukvård bekostas oavsett vad som hänt/gjorts (förutom i fallet med den skjutna rånaren och dylikt, han hade dom lika gärna skitigt i att behandla...). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Alla dessa "utan hjälm" reportage..
Tillbaka
Topp