Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Alla dessa "utan hjälm" reportage..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Iller" data-source="post: 994281" data-attributes="member: 29149"><p>Ni som anser att ungdomars beteende inte påverkas av förebilder av typen "skidåkare som åker häftigare än jag på bild i en tidning": Var ni lika självständiga, riskmedvetna, genomtänkta och opåverkbara när ni var 17?</p><p>Det var i a f inte jag, jag tyckte hjälm var fult för det hade inga coola åkare i ÅS (90-talet).</p><p></p><p>Att tro att man får välja att vara förebild eller ej är naivt gränsande till korkat. Dyker man upp på bild i en sport- eller livsstils-tidning så blir man en förebild vare sig man vill eller inte och det är faktiskt ett fritt val att vara med i tidningen. Det handlar inte om att stifta lagar eller liknande utan om vad jag tycker är ansvarigt och klokt eller ej.</p><p></p><p>Återigen: gör vad ni vill utanför media. Det är som någon skrev inte paparazzi-bilder vi pratar om.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iller, post: 994281, member: 29149"] Ni som anser att ungdomars beteende inte påverkas av förebilder av typen "skidåkare som åker häftigare än jag på bild i en tidning": Var ni lika självständiga, riskmedvetna, genomtänkta och opåverkbara när ni var 17? Det var i a f inte jag, jag tyckte hjälm var fult för det hade inga coola åkare i ÅS (90-talet). Att tro att man får välja att vara förebild eller ej är naivt gränsande till korkat. Dyker man upp på bild i en sport- eller livsstils-tidning så blir man en förebild vare sig man vill eller inte och det är faktiskt ett fritt val att vara med i tidningen. Det handlar inte om att stifta lagar eller liknande utan om vad jag tycker är ansvarigt och klokt eller ej. Återigen: gör vad ni vill utanför media. Det är som någon skrev inte paparazzi-bilder vi pratar om. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Alla dessa "utan hjälm" reportage..
Tillbaka
Topp