Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Alla erfarna åkare, hjälp mig med skidlängd. Mina kompisar lurar mig!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 988076" data-attributes="member: 33485"><p>Här är det nog bara du som kan avgöra vad du ska köpa.</p><p></p><p>För min egen del hade det vart en nobrainer att går för 108 och komplettera med 122 (eller annan bredare skida) nästa år.</p><p></p><p>Hasse tycker 92/shogun är lämpligare</p><p></p><p>En tredje kanske tycker någon av BBR'erna är vettigare osv...</p><p></p><p>Det beror helt på vilken typ av skida du är ute efter och vad du själv känner att du har mest användning för.</p><p></p><p>EDIT:</p><p>Tänkte lite till och ställer mig på Hasses sida om 92orna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 988076, member: 33485"] Här är det nog bara du som kan avgöra vad du ska köpa. För min egen del hade det vart en nobrainer att går för 108 och komplettera med 122 (eller annan bredare skida) nästa år. Hasse tycker 92/shogun är lämpligare En tredje kanske tycker någon av BBR'erna är vettigare osv... Det beror helt på vilken typ av skida du är ute efter och vad du själv känner att du har mest användning för. EDIT: Tänkte lite till och ställer mig på Hasses sida om 92orna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Alla erfarna åkare, hjälp mig med skidlängd. Mina kompisar lurar mig!
Tillbaka
Topp