Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Alla I Skellefteå Se Hit!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="phillyjoseph" data-source="post: 498146" data-attributes="member: 49705"><p>haha. även om vitberget sliter med en park, så kommer klutmark endå att ha en sjukt mycket finare och mer välbyggd park än vitberget (även om vitbergets är bra byggd). men det är grymt roligt att det händer något på vitberget iallafall!</p><p>men om folk vill ha något bra runt skellefteå, kom till klutmark. kommer bli fett som fan. det tyder på tre lines, massa rails, trädjibbs, wallride, och att ev. ett f.d snowboardproffs ska bygga hoppen, så ja... om allt går enligt planerna kommer det bli fetttt.</p><p></p><p>var där (på vitberget) för någon vecka sen, erbjöd mig att hjälpa till att bygga fast en box, allt jag fick till svars var att jag inte kunde bygga fast en box rätt och en smärre utskällning, eller iallafall något i den stilen. men jaja......</p><p></p><p></p><p>btw han som har skrivit texten i inlägget är 26år eller nått har jag för mig....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="phillyjoseph, post: 498146, member: 49705"] haha. även om vitberget sliter med en park, så kommer klutmark endå att ha en sjukt mycket finare och mer välbyggd park än vitberget (även om vitbergets är bra byggd). men det är grymt roligt att det händer något på vitberget iallafall! men om folk vill ha något bra runt skellefteå, kom till klutmark. kommer bli fett som fan. det tyder på tre lines, massa rails, trädjibbs, wallride, och att ev. ett f.d snowboardproffs ska bygga hoppen, så ja... om allt går enligt planerna kommer det bli fetttt. var där (på vitberget) för någon vecka sen, erbjöd mig att hjälpa till att bygga fast en box, allt jag fick till svars var att jag inte kunde bygga fast en box rätt och en smärre utskällning, eller iallafall något i den stilen. men jaja...... btw han som har skrivit texten i inlägget är 26år eller nått har jag för mig.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Alla I Skellefteå Se Hit!
Tillbaka
Topp