Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Alla som ska till Whistler i vinter, skriv upp er!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SebastianD" data-source="post: 466309" data-attributes="member: 62019"><p>Här är det tänkt, att som för alla andra stora säsongarorter, att vi som ska til Whistler i vinter skriver upp oss..</p><p></p><p>Då kanske man kan få ett ungefärligt head count på hur många svenskar vi blir!!</p><p></p><p>Själv kommer jag åka över den femte november, har fått jobb i WBs skidskola, kommer bo i Creekside!</p><p></p><p>Msn: zidde_86@hotmail.com</p><p></p><p>Ha det gott så syns vi i vinter!</p><p></p><p>// Sebastian</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SebastianD, post: 466309, member: 62019"] Här är det tänkt, att som för alla andra stora säsongarorter, att vi som ska til Whistler i vinter skriver upp oss.. Då kanske man kan få ett ungefärligt head count på hur många svenskar vi blir!! Själv kommer jag åka över den femte november, har fått jobb i WBs skidskola, kommer bo i Creekside! Msn: zidde_86@hotmail.com Ha det gott så syns vi i vinter! // Sebastian [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Alla som ska till Whistler i vinter, skriv upp er!
Tillbaka
Topp