Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Allmänna skibumfrågor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wunder" data-source="post: 485733" data-attributes="member: 80020"><p>Ska göra min första säsong hade jag tänkt, men känner att det finns en del obesvarade frågor:</p><p>1, Jag kollade med Alpservice, dessa vill tydligen ha hela säsongshyran betald i förskott.</p><p>Är det standard på alla boenden att hela säsongshyran måste betalas direkt?</p><p>2, Många har skrivit att det är lika bra att fixa jobb och boende på plats.</p><p>Finns det alltid någon slags allmänn plats på orten där lediga jobb och lägenheter listas?</p><p></p><p>Mer frågor skrivs allteftersom de dyker upp.</p><p>Tacksam för svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wunder, post: 485733, member: 80020"] Ska göra min första säsong hade jag tänkt, men känner att det finns en del obesvarade frågor: 1, Jag kollade med Alpservice, dessa vill tydligen ha hela säsongshyran betald i förskott. Är det standard på alla boenden att hela säsongshyran måste betalas direkt? 2, Många har skrivit att det är lika bra att fixa jobb och boende på plats. Finns det alltid någon slags allmänn plats på orten där lediga jobb och lägenheter listas? Mer frågor skrivs allteftersom de dyker upp. Tacksam för svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Allmänna skibumfrågor
Tillbaka
Topp