Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Allmänna skibumfrågor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snowgod" data-source="post: 485741" data-attributes="member: 12630"><p>Alpservice är skit, du vill inte ha med dom att göra. Har betalat månadshyra när jag säsongat förutom den gången jag hyrde av alpservice och blev skinnad. Boka dig en plats på vandrarhem eller nåt ett par veckor så löser du boende när du är nere.</p><p></p><p>Samma med jobb, lite beroende på vart du ska finns det folk som ordnar jobb till folk (som bemaningsföretag)och sen kan man kolla runt i butiker, barer, hotell osv.</p><p>På vissa ställen , t ex. internetcaféer och liknande finns det anslagstavlor med jobb, boende, prylar, samåkning till flygplatser osv. som kan vara bra att kolla då och då.</p><p></p><p>Var social och snacka med folk så får du reda på jobb som är på G. Mycket bra utgångspunkt är det lokala vandrarhemmet där det antagligen finns likasinnade. Var trevlig, jobba hårt och dyk inte upp bakis på jobbet så kommer det gå bra för dig och du får ett gott rykte.</p><p></p><p>Var ska du säsonga?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snowgod, post: 485741, member: 12630"] Alpservice är skit, du vill inte ha med dom att göra. Har betalat månadshyra när jag säsongat förutom den gången jag hyrde av alpservice och blev skinnad. Boka dig en plats på vandrarhem eller nåt ett par veckor så löser du boende när du är nere. Samma med jobb, lite beroende på vart du ska finns det folk som ordnar jobb till folk (som bemaningsföretag)och sen kan man kolla runt i butiker, barer, hotell osv. På vissa ställen , t ex. internetcaféer och liknande finns det anslagstavlor med jobb, boende, prylar, samåkning till flygplatser osv. som kan vara bra att kolla då och då. Var social och snacka med folk så får du reda på jobb som är på G. Mycket bra utgångspunkt är det lokala vandrarhemmet där det antagligen finns likasinnade. Var trevlig, jobba hårt och dyk inte upp bakis på jobbet så kommer det gå bra för dig och du får ett gott rykte. Var ska du säsonga? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Allmänna skibumfrågor
Tillbaka
Topp