Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Allmänna skidråd och recensioner
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AndersLanden" data-source="post: 202684" data-attributes="member: 40827"><p>Ok! Enligt Er menar ni att majoriteten av åkarna inte är duktiga, för de känner ingen skillnad mellan olika skidor och du utgår från att många här på freeride kör i för stora pjäxor. Själv kör jag exakt samma innermått på pjäxan som min min fot. Sedan att jag lika gärna kan köra den billigaste twintipskidan som med ett dyrare alternativ ifrågasätter jag om deras skidors konstruktioner skiljer sig åt. Om vi ser på exemplet med Candide som åkt för flera olika märken och att han gjort det bra, håller jag med om. Det bevisar att han är en riktigt duktig åkare, samtidigt som vi vet att varje fabrikant han åkt för har segment med riktigt bra skidor. Jag tror inte han valde de billigaste skidorna, varvid jag tror att han kan känna skillnad mellan olika konstruerade skidor.</p><p></p><p>Ha det bra</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AndersLanden, post: 202684, member: 40827"] Ok! Enligt Er menar ni att majoriteten av åkarna inte är duktiga, för de känner ingen skillnad mellan olika skidor och du utgår från att många här på freeride kör i för stora pjäxor. Själv kör jag exakt samma innermått på pjäxan som min min fot. Sedan att jag lika gärna kan köra den billigaste twintipskidan som med ett dyrare alternativ ifrågasätter jag om deras skidors konstruktioner skiljer sig åt. Om vi ser på exemplet med Candide som åkt för flera olika märken och att han gjort det bra, håller jag med om. Det bevisar att han är en riktigt duktig åkare, samtidigt som vi vet att varje fabrikant han åkt för har segment med riktigt bra skidor. Jag tror inte han valde de billigaste skidorna, varvid jag tror att han kan känna skillnad mellan olika konstruerade skidor. Ha det bra [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Allmänna skidråd och recensioner
Tillbaka
Topp