Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Allmänna skidråd och recensioner
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KalleKax" data-source="post: 344263" data-attributes="member: 13885"><p>Må hända att recensionen är lite tun för duktiga åkare. Och vist har du rätt i att jag aldrig skulle rekomendera skidan till någon som inte kan åka den. Och någon öm tå trampade du inte på. Om du avsikt var att säga ifrån och motivera så förstår jag verkligen inte varför du postatde min recension i detta forum. Tor faktiskt inte du har något att komma med och endast är ute efter att provosera. Men jag är mycket nyfiken vad du har att tillföra det här med om att välja utrustning. Kansk du med dina djupa kunskaper som utrustning kan hjälpa alla på detta forum. Kritisk kan du vara men visa nu om du kan vara kostruktiv i din kritik också. </p><p>För nu börjar ju alla dessa trådar om vilka skidor man ska åka på i vinter dyka upp igen. Så efter som jag och Andreas Wuopio tydligen bara kastar stenar i glashus är jag verkligen nyfiken på om du har nått att komma med. Ge oss nu en objektiv syn på hur största delen av sveriges åkare bör tänka när dom ska sköpa sina nya skidor för surt förvärvade pengar. </p><p>Kalle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KalleKax, post: 344263, member: 13885"] Må hända att recensionen är lite tun för duktiga åkare. Och vist har du rätt i att jag aldrig skulle rekomendera skidan till någon som inte kan åka den. Och någon öm tå trampade du inte på. Om du avsikt var att säga ifrån och motivera så förstår jag verkligen inte varför du postatde min recension i detta forum. Tor faktiskt inte du har något att komma med och endast är ute efter att provosera. Men jag är mycket nyfiken vad du har att tillföra det här med om att välja utrustning. Kansk du med dina djupa kunskaper som utrustning kan hjälpa alla på detta forum. Kritisk kan du vara men visa nu om du kan vara kostruktiv i din kritik också. För nu börjar ju alla dessa trådar om vilka skidor man ska åka på i vinter dyka upp igen. Så efter som jag och Andreas Wuopio tydligen bara kastar stenar i glashus är jag verkligen nyfiken på om du har nått att komma med. Ge oss nu en objektiv syn på hur största delen av sveriges åkare bör tänka när dom ska sköpa sina nya skidor för surt förvärvade pengar. Kalle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Allmänna skidråd och recensioner
Tillbaka
Topp