Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Allmänt om skador.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Friska_Viljor" data-source="post: 270232" data-attributes="member: 7335"><p>Väldigt bra sammanfattning. </p><p></p><p>Håller med om övertro på MR. De två MR undersökningar jag gjort har inte givit samma svar som de två efterföljande artroskopierna (dvs verkilgheten). Verkar svårt att svårt att exakt avgöra problem med MR. (Detta för knäskador med vridvåld).</p><p></p><p>För övrigt kan jag bara rek. att man omedelbart uppsöker sjukgymnast för att påbörja rehab så snart som möjligt. I väntan på ortoped och riktigt undersökning så kan sjukgymnaster med sin erfarenhet visa vilka övingar som passar dig. De har också bra koll om vilka ortopeder som är duktiga på din typ av skada. Inte alltid lätt för en lekman att veta vem som är bra.</p><p></p><p>/Roger</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Friska_Viljor, post: 270232, member: 7335"] Väldigt bra sammanfattning. Håller med om övertro på MR. De två MR undersökningar jag gjort har inte givit samma svar som de två efterföljande artroskopierna (dvs verkilgheten). Verkar svårt att svårt att exakt avgöra problem med MR. (Detta för knäskador med vridvåld). För övrigt kan jag bara rek. att man omedelbart uppsöker sjukgymnast för att påbörja rehab så snart som möjligt. I väntan på ortoped och riktigt undersökning så kan sjukgymnaster med sin erfarenhet visa vilka övingar som passar dig. De har också bra koll om vilka ortopeder som är duktiga på din typ av skada. Inte alltid lätt för en lekman att veta vem som är bra. /Roger [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Allmänt om skador.
Tillbaka
Topp