Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Allmountain Dynafit
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Valmgren" data-source="post: 980468" data-attributes="member: 96738"><p>Tack för tipset på skidorna. Kom gärna tillbaka med en recension om du har tid och lust. Alltid intressant att läsa om skidor som någon har testat.</p><p></p><p></p><p>Har inte fastnat på dynafit skidorna, bara några jag kollat på. Jag skulle nog vilja balansera utrustningen så pass att skidorna är lätta<stabila. Av det jag lyckats läsa mig till verkar det som att man i de flesta fall bara lyfter foten i en dynafit bidning så jag kan spara mer vikt där genom att köra lättare pjäxa. Kanske komplettera med en styvare, ska kolla på dem du kör med. </p><p></p><p>Kom gärna med mer tips/råd/input. Men jag har en god bas att stå på nu. Det är bara skidvalet som är det krångliga nu då jag inte är så insatt i ämnet. </p><p></p><p>Har redan ett par pistskidor och ett par fetlagg så inriktingen är ren topptur. Hade tänk att jaga puder med kitet, längre turer än vad man skulle gjort i ett par Duke bindning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Valmgren, post: 980468, member: 96738"] Tack för tipset på skidorna. Kom gärna tillbaka med en recension om du har tid och lust. Alltid intressant att läsa om skidor som någon har testat. Har inte fastnat på dynafit skidorna, bara några jag kollat på. Jag skulle nog vilja balansera utrustningen så pass att skidorna är lätta<stabila. Av det jag lyckats läsa mig till verkar det som att man i de flesta fall bara lyfter foten i en dynafit bidning så jag kan spara mer vikt där genom att köra lättare pjäxa. Kanske komplettera med en styvare, ska kolla på dem du kör med. Kom gärna med mer tips/råd/input. Men jag har en god bas att stå på nu. Det är bara skidvalet som är det krångliga nu då jag inte är så insatt i ämnet. Har redan ett par pistskidor och ett par fetlagg så inriktingen är ren topptur. Hade tänk att jaga puder med kitet, längre turer än vad man skulle gjort i ett par Duke bindning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Allmountain Dynafit
Tillbaka
Topp