Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
allmountain/freeride
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freerider92" data-source="post: 845809" data-attributes="member: 73058"><p>Jag antar att du redan har ett par carvingskidor, satsa då istället på ett par renodlade offpistskidor eftersom att du aldrig kommer att få samma känsla, varken i pisten eller utanför, av en allroundskida. Jag har själv haft en allroundskida som jag tyckte funkade sådär, blir lätt att man dippar om det är lite tyngre snö och även svårare att få dem där riktigt runda svängarna i pisten! Så mitt tips är att du använder två par skidor och drar på dig offpist laggen när du vet att det är det du ska köra!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freerider92, post: 845809, member: 73058"] Jag antar att du redan har ett par carvingskidor, satsa då istället på ett par renodlade offpistskidor eftersom att du aldrig kommer att få samma känsla, varken i pisten eller utanför, av en allroundskida. Jag har själv haft en allroundskida som jag tyckte funkade sådär, blir lätt att man dippar om det är lite tyngre snö och även svårare att få dem där riktigt runda svängarna i pisten! Så mitt tips är att du använder två par skidor och drar på dig offpist laggen när du vet att det är det du ska köra! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
allmountain/freeride
Tillbaka
Topp