Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Allmountain skida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KaitsuH" data-source="post: 1033719" data-attributes="member: 59050"><p>En annan fråga: hurudan allmountain skida för en 190 cm 9?kg dålig skidåkare, som åker ganska långsamt, absolut inte aggressivt, men vill mest börja åka puder? Jag har nog åkt bräda nästan 20 år, mycket offpiste, flera resor varje år till Alperna och Norge, turat med en splitbräda mycket etc., men offpiståkandet med skidor är helt nytt för mig. Armada JJ 185? Så, jag letar efter skidor, som funkar med låga farter (mjuka, korta?) och är lätta att åka!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KaitsuH, post: 1033719, member: 59050"] En annan fråga: hurudan allmountain skida för en 190 cm 9?kg dålig skidåkare, som åker ganska långsamt, absolut inte aggressivt, men vill mest börja åka puder? Jag har nog åkt bräda nästan 20 år, mycket offpiste, flera resor varje år till Alperna och Norge, turat med en splitbräda mycket etc., men offpiståkandet med skidor är helt nytt för mig. Armada JJ 185? Så, jag letar efter skidor, som funkar med låga farter (mjuka, korta?) och är lätta att åka! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Allmountain skida
Tillbaka
Topp