Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Allmountain skida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Charlz" data-source="post: 1033737" data-attributes="member: 133614"><p>Skulle vilja rekommendera K2 Kung Fujas. </p><p>En bra nybörjar/offpist skida. Jag är 192 och 90+kg. Funkar bra om inte snödjupet är......djupt. Då får man ligga på lite för att få ordentligt flyt. Iaf är det så för mig. Fast den har ju bara 102 midja iof. Ganska mjuk. Fungerar bra i pisten, vad man nu ska där å göra. MEN kanterna är det slipkrav på direkt. Annars blir allt som heter is en mardröm.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Charlz, post: 1033737, member: 133614"] Skulle vilja rekommendera K2 Kung Fujas. En bra nybörjar/offpist skida. Jag är 192 och 90+kg. Funkar bra om inte snödjupet är......djupt. Då får man ligga på lite för att få ordentligt flyt. Iaf är det så för mig. Fast den har ju bara 102 midja iof. Ganska mjuk. Fungerar bra i pisten, vad man nu ska där å göra. MEN kanterna är det slipkrav på direkt. Annars blir allt som heter is en mardröm. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Allmountain skida
Tillbaka
Topp