Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Allmountainskida till 15-årig tjej/ 11-årig kille
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1192906" data-attributes="member: 29440"><p>Det var faktiskt Kanjo jag kollade på först då jag såg att de fanns i 154 och 161 vilket väl är de längder som är aktuella. Tror dock mest på 154cm, Finns en lillebror också som brukar ärva så Kanjo kan väl vara lämpligt då. Samma pris på Yumi och Kanjo.</p><p>Sen är frågan vilka bindningar, Squire eller Atack2 11? Samma pris.</p><p>Har haft Free Ten innan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1192906, member: 29440"] Det var faktiskt Kanjo jag kollade på först då jag såg att de fanns i 154 och 161 vilket väl är de längder som är aktuella. Tror dock mest på 154cm, Finns en lillebror också som brukar ärva så Kanjo kan väl vara lämpligt då. Samma pris på Yumi och Kanjo. Sen är frågan vilka bindningar, Squire eller Atack2 11? Samma pris. Har haft Free Ten innan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Allmountainskida till 15-årig tjej/ 11-årig kille
Tillbaka
Topp