Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Allround kvalitets bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lundvall" data-source="post: 250436" data-attributes="member: 68855"><p>Tjenare!</p><p></p><p>Jo, nu äre så att jag har kollat runt lite på brädor, tipsat pappa på e brädor jag vill ha, men de är allt för dyra, så nu frågar jag er:</p><p>En bräda med bra kvalite, hellst allround men ändå lite park inriktad, till ett bra pris, hellst med bindningar, Jag kan åka, Men absolut inte hur bra som hellst, ska lära mig snurra dennsa sesongen.. nog med det, Jag har 44-45 i skostorlek, är ca 173-174 och väger ca 75 pannor , Är 15 år med, så tror jag kommer växa lite till, så ska man satsa på en lite längre bräda som man kan ha nästa år med?</p><p></p><p>Vad ska jag ha för Bräda? Bindningar? Har kollat lite på Flux Emblem ( tror de heter det) Men om de finns en bra bräda med bindningar till ett bra pris för mig så kan de bli de istället.. Jag kan köpa beg. Men bara om brädan är nått år gammalt, och bor relativt nära borås..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lundvall, post: 250436, member: 68855"] Tjenare! Jo, nu äre så att jag har kollat runt lite på brädor, tipsat pappa på e brädor jag vill ha, men de är allt för dyra, så nu frågar jag er: En bräda med bra kvalite, hellst allround men ändå lite park inriktad, till ett bra pris, hellst med bindningar, Jag kan åka, Men absolut inte hur bra som hellst, ska lära mig snurra dennsa sesongen.. nog med det, Jag har 44-45 i skostorlek, är ca 173-174 och väger ca 75 pannor , Är 15 år med, så tror jag kommer växa lite till, så ska man satsa på en lite längre bräda som man kan ha nästa år med? Vad ska jag ha för Bräda? Bindningar? Har kollat lite på Flux Emblem ( tror de heter det) Men om de finns en bra bräda med bindningar till ett bra pris för mig så kan de bli de istället.. Jag kan köpa beg. Men bara om brädan är nått år gammalt, och bor relativt nära borås.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Allround kvalitets bräda?
Tillbaka
Topp