Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Allround kvalitets bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lundvall" data-source="post: 252175" data-attributes="member: 68855"><p>Ex har CONVERTIBLE TOE STRAP om jag förstog rätt? För då kan jag ju välja mellan toe strap och vanliga, för jag är världigt interesserad av toestrap nu.. eller har jag fel? är de bara vanliga?</p><p></p><p>MEN'S CONSTRUCTION FEATURES:</p><p>CHASSIS: Aluminum Shaped System</p><p></p><p>Adjustable Heelcup</p><p></p><p>Control Footbed with EVA Shockpads / Adjustable Toe Ramp</p><p></p><p>Forged Aluminum Response Disc</p><p>HIGHBACK: New! ComfortBack</p><p></p><p>Tool-Less Forward Lean Adjust</p><p>STRAPS: New! Comfort System</p><p></p><p>New! Plush Support Ankle Pad</p><p></p><p>Tool-Less Centering Adjust</p><p></p><p>New! Convertible Toe Strap</p><p>RATCHETS: Quick-Draw</p><p></p><p>New! Micro Toe</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>CONVERTIBLE TOE STRAP</p><p>Over the top, over the toe... Keeping the choice in Riders' hands!</p><p></p><p>On-the-fly adjustment</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lundvall, post: 252175, member: 68855"] Ex har CONVERTIBLE TOE STRAP om jag förstog rätt? För då kan jag ju välja mellan toe strap och vanliga, för jag är världigt interesserad av toestrap nu.. eller har jag fel? är de bara vanliga? MEN'S CONSTRUCTION FEATURES: CHASSIS: Aluminum Shaped System Adjustable Heelcup Control Footbed with EVA Shockpads / Adjustable Toe Ramp Forged Aluminum Response Disc HIGHBACK: New! ComfortBack Tool-Less Forward Lean Adjust STRAPS: New! Comfort System New! Plush Support Ankle Pad Tool-Less Centering Adjust New! Convertible Toe Strap RATCHETS: Quick-Draw New! Micro Toe CONVERTIBLE TOE STRAP Over the top, over the toe... Keeping the choice in Riders' hands! On-the-fly adjustment [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Allround kvalitets bräda?
Tillbaka
Topp