Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
allround objektiv att filma med till 550d?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="softpotatiskorven" data-source="post: 907367" data-attributes="member: 104724"><p>Tja! Är kanska nybörjare på det här med att filma med systemkamera. Men jag har kollat runt lite här i forumet men inte hittat nått riktigt bra svar på ett bra nybörjar allround objektiv till 550d. Jag vet att det inte finns nått riktigt "allround" objektiv för alla förhållanden att filma med men vad rekomenderar ni? ja tänte filma i park och filma allt ifrån followcams till filmning cirka 20-50 meter i från spotet. Är det möjligt att klara sig på ett objektiv till det?</p><p></p><p>Och snälla finns det redan svar på det här i nån forum tråd så länka gärna det för det har jag har inte hittat. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="softpotatiskorven, post: 907367, member: 104724"] Tja! Är kanska nybörjare på det här med att filma med systemkamera. Men jag har kollat runt lite här i forumet men inte hittat nått riktigt bra svar på ett bra nybörjar allround objektiv till 550d. Jag vet att det inte finns nått riktigt "allround" objektiv för alla förhållanden att filma med men vad rekomenderar ni? ja tänte filma i park och filma allt ifrån followcams till filmning cirka 20-50 meter i från spotet. Är det möjligt att klara sig på ett objektiv till det? Och snälla finns det redan svar på det här i nån forum tråd så länka gärna det för det har jag har inte hittat. :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
allround objektiv att filma med till 550d?
Tillbaka
Topp