Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Allround/pist/randonne-skida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 461869" data-attributes="member: 49358"><p>4frnt EHP 193. Har den sj för just det du skriver. Var inte min...ohh shit vad det har snöat. hoppas dom har hunnit skotta fram liftarna skida. utan den som jag gjorde ett gäng 40min+ hajker per dag med. Är den skidan som är mest allround utanför pisten som jag har testat. 116mm i midjan (i år, mina är 112mm) och skärningen börjar lååångt in på skidan vilket gör den riktigt bra i de flesta fören du kan tänka dig och en dröm i pudret....flyter som korkar :D</p><p> </p><p>Känner du dig rik så bör du gå på ett par DPS Lotus. Vill du köra en med rev skärning och ordentligt med rocker så kör på 138an, du vill ha lite mer "traditionellt" utseende på dom ta 120.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 461869, member: 49358"] 4frnt EHP 193. Har den sj för just det du skriver. Var inte min...ohh shit vad det har snöat. hoppas dom har hunnit skotta fram liftarna skida. utan den som jag gjorde ett gäng 40min+ hajker per dag med. Är den skidan som är mest allround utanför pisten som jag har testat. 116mm i midjan (i år, mina är 112mm) och skärningen börjar lååångt in på skidan vilket gör den riktigt bra i de flesta fören du kan tänka dig och en dröm i pudret....flyter som korkar :D Känner du dig rik så bör du gå på ett par DPS Lotus. Vill du köra en med rev skärning och ordentligt med rocker så kör på 138an, du vill ha lite mer "traditionellt" utseende på dom ta 120. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Allround/pist/randonne-skida
Tillbaka
Topp