Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Allround skidor sökes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Qvist1" data-source="post: 914445" data-attributes="member: 127256"><p>Så de skidorna jag länkade till är inget att ha?</p><p></p><p></p><p></p><p>Jag är inte ute efter några extrema offpist-skidor utan mest ett par twintip med liknande åkegenskaper som de skidor jag har nu, kanske lite bredare så man inte sjunker lika lätt i lössnö.</p><p>Det kanske bör kanske nämnas att jag åker en ganska aggressivt och med skidorna relativt närma varandra. </p><p></p><p>Jag kollade på marknaden efter Extrem Patriot men hittade inga för runt 3000. I veckan ska jag kolla i den lokala skidbutiken om de har något nytt/begagnat men de brukar mest ha carving skidor (begagnade iaf).</p><p></p><p></p><p>Jag kollade på dem vilket blev 474 euro inkl frakt vilket jag kan tänka mig att betala.</p><p></p><p>Vad tror ni att jag kommer att få för mina gamla skidor? de är i bra skick och använda ca14 skiddagar på två år men kan behöva vallas.</p><p></p><p>*EDIT* vilken längd ska jag ha? 178?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Qvist1, post: 914445, member: 127256"] Så de skidorna jag länkade till är inget att ha? Jag är inte ute efter några extrema offpist-skidor utan mest ett par twintip med liknande åkegenskaper som de skidor jag har nu, kanske lite bredare så man inte sjunker lika lätt i lössnö. Det kanske bör kanske nämnas att jag åker en ganska aggressivt och med skidorna relativt närma varandra. Jag kollade på marknaden efter Extrem Patriot men hittade inga för runt 3000. I veckan ska jag kolla i den lokala skidbutiken om de har något nytt/begagnat men de brukar mest ha carving skidor (begagnade iaf). Jag kollade på dem vilket blev 474 euro inkl frakt vilket jag kan tänka mig att betala. Vad tror ni att jag kommer att få för mina gamla skidor? de är i bra skick och använda ca14 skiddagar på två år men kan behöva vallas. *EDIT* vilken längd ska jag ha? 178? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Allround skidor sökes
Tillbaka
Topp