Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Allroundlagg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="backis" data-source="post: 35623" data-attributes="member: 13506"><p>jag tycker att du som gammal tävlings åkare skulle ha stor nytta av ett </p><p>par extrema skidor. Atomic Supercross är mitt förslag. Den är tillverkad </p><p>för skiercross så den bör falla dig i smaken. Jag tycker den var underbar </p><p>och hade kört storslalom på den om tävlingsreglerna tillåtit. De har även </p><p>pjäxor, stavar och bindningar i samma serie. Den pjäxan borde ju passa </p><p>dig, den är väl inte lika hård som en tävlingspjäxa.</p><p></p><p>Mvh Jonas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="backis, post: 35623, member: 13506"] jag tycker att du som gammal tävlings åkare skulle ha stor nytta av ett par extrema skidor. Atomic Supercross är mitt förslag. Den är tillverkad för skiercross så den bör falla dig i smaken. Jag tycker den var underbar och hade kört storslalom på den om tävlingsreglerna tillåtit. De har även pjäxor, stavar och bindningar i samma serie. Den pjäxan borde ju passa dig, den är väl inte lika hård som en tävlingspjäxa. Mvh Jonas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Allroundlagg
Tillbaka
Topp