Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Allroundskida för alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse_Lindborg" data-source="post: 1037749" data-attributes="member: 102471"><p>Jag har kört en hel del på Q115 och på Wizard(ca 10 dagar på bägge) och ca 4 dagar på Opinion.</p><p></p><p></p><p>I ditt första inlägg där du skriver om vad du vill och vad du vill göra med den så skulle jag säga rakt av Q115. Sedan i nästa skriver du lekfull skida? Och då säger jag Wizard.</p><p></p><p>Sen säger du inte Rocker 122? Men Bibby? Bibby är ju 120 under foten? Hur får du ihop det då?</p><p></p><p>Men om jag skall säga två skidor så är det antingen Q115 eller Wizard.</p><p></p><p>Som "alp-everyday ski" väljer jag nog faktiskt....... Mmmmm svårt val där på Q115 och Wizarden....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse_Lindborg, post: 1037749, member: 102471"] Jag har kört en hel del på Q115 och på Wizard(ca 10 dagar på bägge) och ca 4 dagar på Opinion. I ditt första inlägg där du skriver om vad du vill och vad du vill göra med den så skulle jag säga rakt av Q115. Sedan i nästa skriver du lekfull skida? Och då säger jag Wizard. Sen säger du inte Rocker 122? Men Bibby? Bibby är ju 120 under foten? Hur får du ihop det då? Men om jag skall säga två skidor så är det antingen Q115 eller Wizard. Som "alp-everyday ski" väljer jag nog faktiskt....... Mmmmm svårt val där på Q115 och Wizarden.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Allroundskida för alperna
Tillbaka
Topp