Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Allroundskida för medelåkare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gahnis" data-source="post: 403625" data-attributes="member: 46117"><p>Well.. hålller med föregående gubbar om att det finns en hel del trådar i ämnet.. men ibland orkar man inte söka..</p><p></p><p>Jag skulle nog kika på bl a Dynastar 4800 el 8000. Bra skidor för det du beskriver, och till ett hyfsat humant pris.</p><p>Finns även Elan 666 eller Magfire.</p><p></p><p>Vad gäller längd så tycker jag att det är gott med lite "old-school" variant.. alltså lite längre skidor.</p><p>I mitt tycke skulle jag välja en skida runt din egen kroppslängd, men det är en smaksak..</p><p></p><p>Lycka till!</p><p></p><p>/G</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gahnis, post: 403625, member: 46117"] Well.. hålller med föregående gubbar om att det finns en hel del trådar i ämnet.. men ibland orkar man inte söka.. Jag skulle nog kika på bl a Dynastar 4800 el 8000. Bra skidor för det du beskriver, och till ett hyfsat humant pris. Finns även Elan 666 eller Magfire. Vad gäller längd så tycker jag att det är gott med lite "old-school" variant.. alltså lite längre skidor. I mitt tycke skulle jag välja en skida runt din egen kroppslängd, men det är en smaksak.. Lycka till! /G [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Allroundskida för medelåkare
Tillbaka
Topp