Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
allroundskida - ingen bra ide?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 404266" data-attributes="member: 1008"><p>Känns fel att kritisera någons åkteknik utan att ha sett personen i fråga åka. Men personligen måste jag säga precis tvärt om på sista meningarna där. En Bred skida med hyffsad sväng funkar mycket bättre i pist än vad en pistskida funkar utanför. Har faktiskt inte provat Mantra men hade absolut inga problem att åka pist med mina gamla Kneissl T@nker som är en liknande skida. Numer åker jag en hel del pist med Goodha 114, inga direkta problem där heller så länge det inte är ren is i pisten, då funkar bara raceskidor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 404266, member: 1008"] Känns fel att kritisera någons åkteknik utan att ha sett personen i fråga åka. Men personligen måste jag säga precis tvärt om på sista meningarna där. En Bred skida med hyffsad sväng funkar mycket bättre i pist än vad en pistskida funkar utanför. Har faktiskt inte provat Mantra men hade absolut inga problem att åka pist med mina gamla Kneissl T@nker som är en liknande skida. Numer åker jag en hel del pist med Goodha 114, inga direkta problem där heller så länge det inte är ren is i pisten, då funkar bara raceskidor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
allroundskida - ingen bra ide?
Tillbaka
Topp