Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Allroundskidor för en kvinna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Iller" data-source="post: 846353" data-attributes="member: 29149"><p>Helt utan att vara målgrupp så skulle jag nog rekommendera Auran av dessa med tanke på att TS beskriver 70% pist. Om det finns planer att förskjuta detta till mer OP-åkning så kanske Kikun istället. Men som sagt så finns det många andra märken också.</p><p></p><p>Förvånansvärt ointressant vilket kön det är på den som ger råd, bara råden är goda. Jag har tex köpt skidor till min fru på råd av Hasse och skulle vilja säga att ingen tjej hade kunnat ge bättre råd (i a f där och då).</p><p></p><p>Skulle jag önska mig någonting i den vägen så skulle det nog vara en utvärdering av MnO´s gäng om hur deras respektive flickvänner/fruar upplevt sina skidor (som sannolikt valts med stor omsorg). Om det sedan är killarna eller tjejerna som skriver ger jag blanka f-n i.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iller, post: 846353, member: 29149"] Helt utan att vara målgrupp så skulle jag nog rekommendera Auran av dessa med tanke på att TS beskriver 70% pist. Om det finns planer att förskjuta detta till mer OP-åkning så kanske Kikun istället. Men som sagt så finns det många andra märken också. Förvånansvärt ointressant vilket kön det är på den som ger råd, bara råden är goda. Jag har tex köpt skidor till min fru på råd av Hasse och skulle vilja säga att ingen tjej hade kunnat ge bättre råd (i a f där och då). Skulle jag önska mig någonting i den vägen så skulle det nog vara en utvärdering av MnO´s gäng om hur deras respektive flickvänner/fruar upplevt sina skidor (som sannolikt valts med stor omsorg). Om det sedan är killarna eller tjejerna som skriver ger jag blanka f-n i. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Allroundskidor för en kvinna?
Tillbaka
Topp