Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Allroundskidor för en kvinna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vannish" data-source="post: 846649" data-attributes="member: 88967"><p>Oj vad grabb(gubb)heten tog över försvarandet av det kvinnliga könet här i tråden! Men visst kan jag vara på vad jag menar!</p><p>Ni kanske inte har märkt detta fenomen, men tjejer är inte lika aktiva, lika många, lika nördiga som killar inom FR-sidan. Det kanske finns kvalitet men knappast kvantitet här. Hon antyder ju uppenbarligen att det är konstigt att vi killar svarar och inte låter tjejerna svara, eftersom det är ju faktiskt dom som åker på grejerna. Men hur många tjejer är det som faktiskt svarar? Så min uppenbart idiotiska hjärna kan bara dra slutsatsen att om killarna skulle skita i att svara, ja då blir det inte så mycket kvar...</p><p>Och att killar är större nördar... Ja så är det helt enkelt bara!</p><p></p><p>Nu ska vi se vad hon och ni alla tog så hårt åt er från, er tur att förklara, för jag förstår egentligen inte. Om vi inte läser på väldigt olika sätt...?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vannish, post: 846649, member: 88967"] Oj vad grabb(gubb)heten tog över försvarandet av det kvinnliga könet här i tråden! Men visst kan jag vara på vad jag menar! Ni kanske inte har märkt detta fenomen, men tjejer är inte lika aktiva, lika många, lika nördiga som killar inom FR-sidan. Det kanske finns kvalitet men knappast kvantitet här. Hon antyder ju uppenbarligen att det är konstigt att vi killar svarar och inte låter tjejerna svara, eftersom det är ju faktiskt dom som åker på grejerna. Men hur många tjejer är det som faktiskt svarar? Så min uppenbart idiotiska hjärna kan bara dra slutsatsen att om killarna skulle skita i att svara, ja då blir det inte så mycket kvar... Och att killar är större nördar... Ja så är det helt enkelt bara! Nu ska vi se vad hon och ni alla tog så hårt åt er från, er tur att förklara, för jag förstår egentligen inte. Om vi inte läser på väldigt olika sätt...? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Allroundskidor för en kvinna?
Tillbaka
Topp