Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Allroundskidor som framför allt funkar i pist?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="666peja666" data-source="post: 572211" data-attributes="member: 97735"><p>Varför har ingen föreslagit Völkl Mantra? Jag är iofs i tankar att byta den mot Line Prophet 100 eller kanske Hendryx eller bara köpa en ny lite längre Mantra. Men Mantran är en förbaskat bra skida om än lite trög ibland. Om du inte har möjlighet att komma iväg på skidtestarhelgen så tror jag att Mantran är det absolut säkraste "blind-köpet" du kan göra.</p><p></p><p>Men, jag öppnade en liknande tråd under freeride-skidor och beslutade mig för att jag _måste_ testa innan jag köper nytt. Det går inte att doktorera i skidor bakom datorn så jag kommer åka upp på skidtestarhelgen i Tandådalen. Har du inte möjlighet att träffas där så är iallafall min röst på Mantran, en riktigt bra skida.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="666peja666, post: 572211, member: 97735"] Varför har ingen föreslagit Völkl Mantra? Jag är iofs i tankar att byta den mot Line Prophet 100 eller kanske Hendryx eller bara köpa en ny lite längre Mantra. Men Mantran är en förbaskat bra skida om än lite trög ibland. Om du inte har möjlighet att komma iväg på skidtestarhelgen så tror jag att Mantran är det absolut säkraste "blind-köpet" du kan göra. Men, jag öppnade en liknande tråd under freeride-skidor och beslutade mig för att jag _måste_ testa innan jag köper nytt. Det går inte att doktorera i skidor bakom datorn så jag kommer åka upp på skidtestarhelgen i Tandådalen. Har du inte möjlighet att träffas där så är iallafall min röst på Mantran, en riktigt bra skida. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Allroundskidor som framför allt funkar i pist?
Tillbaka
Topp