Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Allt du behöver veta om skidutrustning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ElisWaltersson" data-source="post: 603459" data-attributes="member: 82781"><p>Attbropå stavar</p><p></p><p>Enligt mäg så tycker jag int att det är viktigt med stavar. Eller jo, det är väll viktigt , men jag tror att du kan hitta ett par skit sköna begagnade stavar för en femtilapp. </p><p>Dom bästa stavarna behöver inte vara dom dyraste . </p><p>Mina stavar kostade mig ungefärt 50 kronor och dom är skit bra och har aldrig blivit böjda eller nånting.</p><p></p><p>Mina stavar är 80 cm och jag är typ 155 cm lång . Jag gillar kortare stavar för att dom itne ska vara ivägen i luften på rails osv.</p><p>Du får själv pröva ut den längden som du tycker passar bäst.Fast man brukar ju säga att stavar ska vara till armbågen närman står upp rakt och håller armen längsmedkroppen. </p><p></p><p>hoppas jag bidrog med nått, hehehe ;P</p><p></p><p>PS.orkade inte rätta stavfel osv</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ElisWaltersson, post: 603459, member: 82781"] Attbropå stavar Enligt mäg så tycker jag int att det är viktigt med stavar. Eller jo, det är väll viktigt , men jag tror att du kan hitta ett par skit sköna begagnade stavar för en femtilapp. Dom bästa stavarna behöver inte vara dom dyraste . Mina stavar kostade mig ungefärt 50 kronor och dom är skit bra och har aldrig blivit böjda eller nånting. Mina stavar är 80 cm och jag är typ 155 cm lång . Jag gillar kortare stavar för att dom itne ska vara ivägen i luften på rails osv. Du får själv pröva ut den längden som du tycker passar bäst.Fast man brukar ju säga att stavar ska vara till armbågen närman står upp rakt och håller armen längsmedkroppen. hoppas jag bidrog med nått, hehehe ;P PS.orkade inte rätta stavfel osv [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Allt du behöver veta om skidutrustning
Tillbaka
Topp