Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
allt e klart nu...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dainese" data-source="post: 92343" data-attributes="member: 43287"><p>Hejsan,,</p><p> </p><p>Nu är det inte långt till vintern och en sesong i aplerna ligger nära...</p><p>Vi är två tjejer som skulle ha bott med fyra härliga killar i från göteborg i en lägenhet i chamonix... pga att vi fick jobb där, så fick vi oxå boende.. </p><p></p><p>Det finns nu två platser kvar som måste fyllas....från 1 dec- 30 april. tänk va nice...!</p><p>har träffat dessa killar och dem är super...</p><p></p><p>det säga vara en nice lägenhet, där det mesta finns..</p><p>bussen har du utanför så det tar inte långt till backen...</p><p></p><p>hör av er till mig eller krille som finns på min sida...</p><p>tiden är knapp men tänk vilken upplevelse...</p><p></p><p>vi ses i cham..../ denise</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dainese, post: 92343, member: 43287"] Hejsan,, Nu är det inte långt till vintern och en sesong i aplerna ligger nära... Vi är två tjejer som skulle ha bott med fyra härliga killar i från göteborg i en lägenhet i chamonix... pga att vi fick jobb där, så fick vi oxå boende.. Det finns nu två platser kvar som måste fyllas....från 1 dec- 30 april. tänk va nice...! har träffat dessa killar och dem är super... det säga vara en nice lägenhet, där det mesta finns.. bussen har du utanför så det tar inte långt till backen... hör av er till mig eller krille som finns på min sida... tiden är knapp men tänk vilken upplevelse... vi ses i cham..../ denise [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
allt e klart nu...
Tillbaka
Topp