Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Alltid inloggad o dekaler! =)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="verA-son" data-source="post: 137358" data-attributes="member: 54653"><p>Tjoo!!</p><p>Kommit på att det skulle vara jääkligt najs med en typ av "minimering" där man alltid är inloggad på freeride. Alltså att man kan vara inloggad under flera timmar och kolla då och då vad som händer på sidan, jobbigt att man blir utloggad så fort man ska kolla en annan sida en stund. </p><p></p><p>O en helt annan sak. Att ni inte gör dekaler med er logga!!? Som ni skulle kunna sälja för en billig peng här på sidan. både till att sätta på brädan/skidan och på bilen, ett hett tips på bildekal skulle ju kunna vara "skibummare", så har man koll på varandra när man kör runt i sina bilar. Hade gärna haft era dekaler på min bil nu när jag ska köra ner genom tyskland till österrike i min bil efter jul!!</p><p></p><p>Ha det fiint gott folk!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="verA-son, post: 137358, member: 54653"] Tjoo!! Kommit på att det skulle vara jääkligt najs med en typ av "minimering" där man alltid är inloggad på freeride. Alltså att man kan vara inloggad under flera timmar och kolla då och då vad som händer på sidan, jobbigt att man blir utloggad så fort man ska kolla en annan sida en stund. O en helt annan sak. Att ni inte gör dekaler med er logga!!? Som ni skulle kunna sälja för en billig peng här på sidan. både till att sätta på brädan/skidan och på bilen, ett hett tips på bildekal skulle ju kunna vara "skibummare", så har man koll på varandra när man kör runt i sina bilar. Hade gärna haft era dekaler på min bil nu när jag ska köra ner genom tyskland till österrike i min bil efter jul!! Ha det fiint gott folk!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Alltid inloggad o dekaler! =)
Tillbaka
Topp