Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alpene-Hvor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OAW" data-source="post: 43739" data-attributes="member: 31572"><p>Hei!!</p><p></p><p>Jeg og en kompis skal ned til alpene neste sesong, vi hadde egentlig bestemt oss for St. Anton, men vi blitt litt usikre.</p><p></p><p>St Anton er jo et så populært skisted at alt pudder blir oppkjørt på noen timer, etter snøfall. Samtidig er jo sesongstemningen og utelivet kanskje best i hele alpene.</p><p></p><p>Begge disse tingene er jo selvfølgelig viktige, men det ene går utover det andre.</p><p>ER det noen som har erfaring med andre steder i alpene med mye bra off-pist kjøring samtidig som sesongmiljøet og utelivet er bra.</p><p></p><p>Vi skal ha bil der nede, så vi kan kjøre litt rundt. Vet noen om noen steder i nærheten, litt ukjente, hvor pudderet kanskje varer litt lenger uten å bli oppkjørt.</p><p></p><p>Var selv i Whistler/blackomb denne sesongen, skikjøringen var veldig bra, men utelivet dårlig. Vil derfor prøve å få i pose og sekk neste sesong.</p><p></p><p>Takker for svar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OAW, post: 43739, member: 31572"] Hei!! Jeg og en kompis skal ned til alpene neste sesong, vi hadde egentlig bestemt oss for St. Anton, men vi blitt litt usikre. St Anton er jo et så populært skisted at alt pudder blir oppkjørt på noen timer, etter snøfall. Samtidig er jo sesongstemningen og utelivet kanskje best i hele alpene. Begge disse tingene er jo selvfølgelig viktige, men det ene går utover det andre. ER det noen som har erfaring med andre steder i alpene med mye bra off-pist kjøring samtidig som sesongmiljøet og utelivet er bra. Vi skal ha bil der nede, så vi kan kjøre litt rundt. Vet noen om noen steder i nærheten, litt ukjente, hvor pudderet kanskje varer litt lenger uten å bli oppkjørt. Var selv i Whistler/blackomb denne sesongen, skikjøringen var veldig bra, men utelivet dårlig. Vil derfor prøve å få i pose og sekk neste sesong. Takker for svar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alpene-Hvor?
Tillbaka
Topp