Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alpene-Hvor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Siwan" data-source="post: 43742" data-attributes="member: 16359"><p>Val D Isere er et meget bra alternativ. Har nettopp kommet hjem fra min andre sesong der nå. Her får du absolutt alt dere ønsker dere. Meget bra skikjøring og det er et veldig bra miljø blant sesongere, i hvertfall svenske og norske som jeg omgås med. Man får ikke like mange fallmeter som Cham, men her slipper man og slåss i heiskøene. Det finnes kjøring i alle vanskelighetsgrader og det er som regel alltid bra med snø der nede. Dere sier dere kommer til og ha bil der nede, og da er det jo enkelt og komme til andre steder også. Kan nevne St. Foy, Les Arcs og La Plagne som ligger en kort kjøretur unna Val. Partylivet er også veldig bra der nede. Her finner man jo Le Tropic, kåret til alpenes beste skibar i flere år nå! Som sesonger bør man satse på Val nå, for prisene stiger fort der nede, så det er nå dere har muligheten!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Siwan, post: 43742, member: 16359"] Val D Isere er et meget bra alternativ. Har nettopp kommet hjem fra min andre sesong der nå. Her får du absolutt alt dere ønsker dere. Meget bra skikjøring og det er et veldig bra miljø blant sesongere, i hvertfall svenske og norske som jeg omgås med. Man får ikke like mange fallmeter som Cham, men her slipper man og slåss i heiskøene. Det finnes kjøring i alle vanskelighetsgrader og det er som regel alltid bra med snø der nede. Dere sier dere kommer til og ha bil der nede, og da er det jo enkelt og komme til andre steder også. Kan nevne St. Foy, Les Arcs og La Plagne som ligger en kort kjøretur unna Val. Partylivet er også veldig bra der nede. Her finner man jo Le Tropic, kåret til alpenes beste skibar i flere år nå! Som sesonger bør man satse på Val nå, for prisene stiger fort der nede, så det er nå dere har muligheten!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alpene-Hvor?
Tillbaka
Topp