Alperna, 2 killar taggade. Engelberg?

Maskisen

Ny medlem
Tjenare alla.

Vi är två killar som siktat på att åka för en månad åtminstone till Engelberg, dvs. 5.1->2.2.2008. Men vi har ännu oklart med allt, Är det någon annan som är på väg dit som möjligen skulle ha rum för 2st, eller som man skulle kunna snacka med lite?

Om inte annars, så är vi nog öppen för andra ställen där det finns 2 platser kvar.

Hör av er! :)

Edit: Nu har vi boende från 5.1 till 2.2. Allt på klart :) Ifall någon annan är på väg dit under den tiden också. Snackar gärna lite om det :)

Senast ändrad:
hejsan!

jag skal till engelberg fra d. 12. januar 2008 och cirka 3 måneder frem. jag var i engelberg 2 måneder sidste vinter og jag tycker att stedet är jätte bra.

jag skal rejse alene och det kunne väre skoj att åka powder sammen eller drikke en öl.
jag skal bo på hotel bellevue.

jag skriver inte bra på svensk for jag er från danmark :-) jag tycker om att åka både alpin och telemark...

hilsen kirstine

Tjenare, Jag och min polare John skall till engelberg den 29e dec och stanna i minst två månader. Vi har inget boende ænnu så har ni tips på hur man fixar det på ett smidigt sætt så hade jag varit grymt tacksam.
//Wilhelm

Tillbaka
Topp