Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Alperna, 2 killar taggade. Engelberg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Maskisen" data-source="post: 365158" data-attributes="member: 74289"><p>Tjenare alla.</p><p></p><p>Vi är två killar som siktat på att åka för en månad åtminstone till Engelberg, dvs. 5.1->2.2.2008. Men vi har ännu oklart med allt, Är det någon annan som är på väg dit som möjligen skulle ha rum för 2st, eller som man skulle kunna snacka med lite?</p><p></p><p>Om inte annars, så är vi nog öppen för andra ställen där det finns 2 platser kvar.</p><p></p><p></p><p>Hör av er! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Edit: Nu har vi boende från 5.1 till 2.2. Allt på klart <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Ifall någon annan är på väg dit under den tiden också. Snackar gärna lite om det <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Maskisen, post: 365158, member: 74289"] Tjenare alla. Vi är två killar som siktat på att åka för en månad åtminstone till Engelberg, dvs. 5.1->2.2.2008. Men vi har ännu oklart med allt, Är det någon annan som är på väg dit som möjligen skulle ha rum för 2st, eller som man skulle kunna snacka med lite? Om inte annars, så är vi nog öppen för andra ställen där det finns 2 platser kvar. Hör av er! :) Edit: Nu har vi boende från 5.1 till 2.2. Allt på klart :) Ifall någon annan är på väg dit under den tiden också. Snackar gärna lite om det :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Alperna, 2 killar taggade. Engelberg?
Tillbaka
Topp