Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Alperna, 2 killar taggade. Engelberg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kirstine" data-source="post: 370802"><p>hejsan!</p><p></p><p>jag skal till engelberg fra d. 12. januar 2008 och cirka 3 måneder frem. jag var i engelberg 2 måneder sidste vinter og jag tycker att stedet är jätte bra.</p><p></p><p>jag skal rejse alene och det kunne väre skoj att åka powder sammen eller drikke en öl.</p><p>jag skal bo på hotel bellevue.</p><p></p><p>jag skriver inte bra på svensk for jag er från danmark <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /> jag tycker om att åka både alpin och telemark...</p><p></p><p>hilsen kirstine</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kirstine, post: 370802"] hejsan! jag skal till engelberg fra d. 12. januar 2008 och cirka 3 måneder frem. jag var i engelberg 2 måneder sidste vinter og jag tycker att stedet är jätte bra. jag skal rejse alene och det kunne väre skoj att åka powder sammen eller drikke en öl. jag skal bo på hotel bellevue. jag skriver inte bra på svensk for jag er från danmark :-) jag tycker om att åka både alpin och telemark... hilsen kirstine [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Alperna, 2 killar taggade. Engelberg?
Tillbaka
Topp