Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alperna 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Djoba" data-source="post: 570138" data-attributes="member: 80496"><p>Tjenare.</p><p></p><p>ny här på forumet, Jag och en kompis tänkte dra ut på en resa till vintern. Men vi vet inte vart. Jag själv är väldigt sugen på alperna. men vi har kollat lite på Åre med. </p><p></p><p>Men om vi åker till alperna så blir det första gången vi åker till alperna. så man undrar ju lite vilken tid man ska åka. St:anton värkar redigt grymt. skidåkning å uteliv. men när är vädret som bäst. vi fundera på att åka runt sista feb början på mars. men man kanske ska åka lite tidigare.</p><p>Skulle vara snällt med lite tips.</p><p></p><p>Andra resemål är intressant med. Men det ska vara bra skidåkning å uteliv <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p></p><p>shus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Djoba, post: 570138, member: 80496"] Tjenare. ny här på forumet, Jag och en kompis tänkte dra ut på en resa till vintern. Men vi vet inte vart. Jag själv är väldigt sugen på alperna. men vi har kollat lite på Åre med. Men om vi åker till alperna så blir det första gången vi åker till alperna. så man undrar ju lite vilken tid man ska åka. St:anton värkar redigt grymt. skidåkning å uteliv. men när är vädret som bäst. vi fundera på att åka runt sista feb början på mars. men man kanske ska åka lite tidigare. Skulle vara snällt med lite tips. Andra resemål är intressant med. Men det ska vara bra skidåkning å uteliv :) shus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alperna 2010
Tillbaka
Topp