Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Alperna 2013/2014 - Vart ska man åka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oskar94" data-source="post: 1007292" data-attributes="member: 142240"><p>Tar precis som många andra i tråden studenten till sommaren och tillsammans med ett gäng kompisar, både killar och tjejer sugna på att åka till Bad Gastein, har tidigare varit där för enbart en veckas åkning och festande och älskade det. Nu är tanken att spara ihop ett start kapital och sedan åka ner i början av säsongen och försöka nappa jobb och boende. Är det någon som har kontakt där nere eller också är sugna på samma så svara gärna. Åker ju självklart ner för att träffa trevliga människor! </p><p>Skit roligt tråd att läsa igenom!</p><p></p><p>& till er som är osäkra på vilken resort som är bäst kan jag inte garantera något då jag endast vara i bad gastein och val thorens. Men BG hade hela paketet, bra nattliv, go åkning ett härligt koncept i helhet!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oskar94, post: 1007292, member: 142240"] Tar precis som många andra i tråden studenten till sommaren och tillsammans med ett gäng kompisar, både killar och tjejer sugna på att åka till Bad Gastein, har tidigare varit där för enbart en veckas åkning och festande och älskade det. Nu är tanken att spara ihop ett start kapital och sedan åka ner i början av säsongen och försöka nappa jobb och boende. Är det någon som har kontakt där nere eller också är sugna på samma så svara gärna. Åker ju självklart ner för att träffa trevliga människor! Skit roligt tråd att läsa igenom! & till er som är osäkra på vilken resort som är bäst kan jag inte garantera något då jag endast vara i bad gastein och val thorens. Men BG hade hela paketet, bra nattliv, go åkning ett härligt koncept i helhet! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Alperna 2013/2014 - Vart ska man åka?
Tillbaka
Topp