Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Alperna 2013/2014 - Vart ska man åka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Olichor" data-source="post: 994833" data-attributes="member: 135950"><p>Bilden säger mig att ni är från malmö? Inte sant?</p><p></p><p>Angående skidåkningen så finns det väldigt många ställen har egentligen 3 ställen jag hade kunnat tänka mig är sjyssta och passar er. </p><p></p><p>Val Thorens, St Anton samt någon av byarna kring Val Gardena/Canazei. </p><p></p><p>Bra drag i samtliga orter samt att det är stora områden. Kan tänka mig att det lätt blir tråkigt om man har samma område att åka i en hel säsong. </p><p></p><p>Ska själv iväg och säsonga, blir troligtvis St Anton för min del. </p><p></p><p>Hade varit intressant att höra vad någon rutinerad säsongare har att säga. </p><p></p><p>Undrar lite över hur det är lättast att fixa jobb, har en del kontakter men om det inte skulle gå vägen så är det bra att ha en plan B såklart.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Olichor, post: 994833, member: 135950"] Bilden säger mig att ni är från malmö? Inte sant? Angående skidåkningen så finns det väldigt många ställen har egentligen 3 ställen jag hade kunnat tänka mig är sjyssta och passar er. Val Thorens, St Anton samt någon av byarna kring Val Gardena/Canazei. Bra drag i samtliga orter samt att det är stora områden. Kan tänka mig att det lätt blir tråkigt om man har samma område att åka i en hel säsong. Ska själv iväg och säsonga, blir troligtvis St Anton för min del. Hade varit intressant att höra vad någon rutinerad säsongare har att säga. Undrar lite över hur det är lättast att fixa jobb, har en del kontakter men om det inte skulle gå vägen så är det bra att ha en plan B såklart. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Alperna 2013/2014 - Vart ska man åka?
Tillbaka
Topp