Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alperna 2025
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sarastro" data-source="post: 1315844" data-attributes="member: 168297"><p>Jag har efter info från initierade här på forumet bokat Corvara (Dolomiterna) 1 vecka 23-30 mars 2025. Flyg till München och därefter hyrbil (jodå, med tillstånd för gränspassage), dvs inte "kapetresa". Naturligtvis risk för lite "slushy" nere i dalarna, ingen snö i byn, men helt ok lite högre upp (i synnerhet där man bättrat på med konstsnö). Dessutom goda förutsättningar för sol och allmänt fint väder.</p><p></p><p>Ovanstående dock (antar jag) för en "normalvinter", men hur ser det ut just i år 2025? Nå'n som vet snötillgången denna säsong, dvs sannolikheten att denna prognos verkligen håller?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sarastro, post: 1315844, member: 168297"] Jag har efter info från initierade här på forumet bokat Corvara (Dolomiterna) 1 vecka 23-30 mars 2025. Flyg till München och därefter hyrbil (jodå, med tillstånd för gränspassage), dvs inte "kapetresa". Naturligtvis risk för lite "slushy" nere i dalarna, ingen snö i byn, men helt ok lite högre upp (i synnerhet där man bättrat på med konstsnö). Dessutom goda förutsättningar för sol och allmänt fint väder. Ovanstående dock (antar jag) för en "normalvinter", men hur ser det ut just i år 2025? Nå'n som vet snötillgången denna säsong, dvs sannolikheten att denna prognos verkligen håller? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alperna 2025
Tillbaka
Topp