Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
alperna i 4 veckor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jo-ski" data-source="post: 58417" data-attributes="member: 36294"><p>hej phil</p><p>Jag har lite funderingar på att göra precis så, men vet inte riktigt hur man ska gå tillväga med resande och boende (får nästan köpa två resor + att alla vill hyra ut/dela lägenhet till de som stannar hela säsongen). </p><p>Hade i och för sig tänkt mig att åka ner lite tidigare, i slutet av januari eller så. Kanske att man kan hitta boende för två månader, jag tar första, du andra =)</p><p>mvh josefin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jo-ski, post: 58417, member: 36294"] hej phil Jag har lite funderingar på att göra precis så, men vet inte riktigt hur man ska gå tillväga med resande och boende (får nästan köpa två resor + att alla vill hyra ut/dela lägenhet till de som stannar hela säsongen). Hade i och för sig tänkt mig att åka ner lite tidigare, i slutet av januari eller så. Kanske att man kan hitta boende för två månader, jag tar första, du andra =) mvh josefin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
alperna i 4 veckor
Tillbaka
Topp