Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alperna i april
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EnderWiggin" data-source="post: 522311" data-attributes="member: 54745"><p>Flyg med KLM (billigare än SAS) till Geneve, tag därifrån buss eller tåg till en ort på HÖG höjd. Till exempel Chamonix, Verbier, Saasfee eller Zermatt. Stor risk för slask och barmark på lägre orter som till exempel Port du Soleil (Avoriaz). Finner ni inget billigt boende i favoritorten kan ni ju alltid bo i "grannbyn" och ta bussen/tåget in på morgonen. Tex bo i Täsch istället för Zermatt, le Chable eller Nendaz istället för Verbier osv.</p><p>Hyrbil är ju ett alternativ, då kan ni röra er mellan en massa skidorter och bo en halvtimma från de dyra orterna. Men hyrbil kostar förstås en slant. Om ni har bil kan ni bo i Martigny och har då 30min till Verbier och 45 min till Argentiere...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EnderWiggin, post: 522311, member: 54745"] Flyg med KLM (billigare än SAS) till Geneve, tag därifrån buss eller tåg till en ort på HÖG höjd. Till exempel Chamonix, Verbier, Saasfee eller Zermatt. Stor risk för slask och barmark på lägre orter som till exempel Port du Soleil (Avoriaz). Finner ni inget billigt boende i favoritorten kan ni ju alltid bo i "grannbyn" och ta bussen/tåget in på morgonen. Tex bo i Täsch istället för Zermatt, le Chable eller Nendaz istället för Verbier osv. Hyrbil är ju ett alternativ, då kan ni röra er mellan en massa skidorter och bo en halvtimma från de dyra orterna. Men hyrbil kostar förstås en slant. Om ni har bil kan ni bo i Martigny och har då 30min till Verbier och 45 min till Argentiere... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alperna i april
Tillbaka
Topp