Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Alperna i en månad
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Korpen" data-source="post: 123470" data-attributes="member: 52160"><p>Tja alla glada!</p><p></p><p>Jag och några polers hade tänkt åka till alperna och stanna där i en månad. Vi hade tänkt va där fevruar, är i huvudsak där för att åka o inte festai. Vi ska inte jobba utan bara åka. Har inte råd att bo på hotell i en månad utan hoppas på att hitta lägenhet. Finns det lägenheter kvar i februari som man kan ha bara i en månad?? Vad bör man räkna med att kalaset kommer att landa på?? </p><p></p><p> Fridens liljor!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Korpen, post: 123470, member: 52160"] Tja alla glada! Jag och några polers hade tänkt åka till alperna och stanna där i en månad. Vi hade tänkt va där fevruar, är i huvudsak där för att åka o inte festai. Vi ska inte jobba utan bara åka. Har inte råd att bo på hotell i en månad utan hoppas på att hitta lägenhet. Finns det lägenheter kvar i februari som man kan ha bara i en månad?? Vad bör man räkna med att kalaset kommer att landa på?? Fridens liljor! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Alperna i en månad
Tillbaka
Topp